Română

Marketing integrat in activitatea inginereasca

Universitatea Politehnica Bucuresti, Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti
ISBN: 978-606-25-0536-3
Limba: Romana
Suport: Hartie
41,00 lei
A vinde autoturisme, tractoare, transformatoare sau trakuri a devenit o arta, pentru care ai nevoie de personal tehnic, dar si de personal care sa detina competente de marketing.
Productia scade pretul de productie, iar marketingul isi pune amprenta pe cel de vanzare, diferenta o face profitul. Asa a aparut in SUA, pentru  prima data, inginerul de vanzare, persoană cu pregătire tehnica generala si pregatire pentru vanzări, contractari, mentenanta etc.
Speram, ca acest curs care se tot imbunatateste din 1996, sa raspundă unor cerinte ale celor care vor sa se ocupe de acesta profesie cu traditie si la moda inca.
Lucrarea cuprinde trei parti, prima parte se adreseaza absolvenților cursurilor de licenta, a doua celor care urmeaza un program de masterat, iar a treia este comuna celor doua programe. Pe masura imbogatirii cunostintelor si experientei, lucrarea se va dezvolta spre ediția a IV-a.