Română
Bazele comerțului electronic. O perspectivă tehnologică | Editura Matrix Rom

Bazele comerțului electronic. O perspectivă tehnologică

Universitatea "Stefan cel Mare" Suceava
ISBN: 978-606-25-0511-0
Limba: Romana
Suport: Hartie
45,00 lei
Comerțul a reprezentat, încă de la începuturile societății umane, o activitate importantă pentru supraviețuirea și dezvoltarea indivizilor și comunităților din care făceau parte. El a început odată cu apariția comunicării în vremurile preistorice. De-a lungul timpului comerțul a îmbrăcat forme diverse, în funcție de treapta de dezvoltare economică a societății și cu gradul de dezvoltare mijloacelor de comunicare, de la schimbul de produse (troc) la vânzarea pe monede de metale prețioase și, mai târziu, pe bilete de bancă (bancnote). Aria de cuprindere s-a extins, atât geografic, de la schimbul între membrii unei comunități la schimbul între comunități, țări și continente, cât și ca natură a obiectelor comerțului: bunuri materiale, servicii și, mai nou, de bunuri imateriale precum produsele software, drepturi de autor sau licențe.